Dagens shopping

  • Tja,
    kom nyss hem från att varit på affären och handlat lite mat till kvällen..
    Mat vet jag inte, men potatis så det är väl mat.

    Idag har jag och mamma varit och shoppat.
    Lite vår saker, men nu när man kollar ut så kanske man skulle köpt vintersaker eller plocka fram dem igen..
    Vart en del saker men inga kläder.
    Undra varför egentligen..
    Men dagen var jättekul och jag fick massa fina saker.
    tack så jättemycket mamma!
    Lägger väl upp lite bilder på vad som köptes.
    (Sämst på att fota, försöker fortfarande lära mig fota med systemkameran)

    (Mitt rum är lite stökigt:P)
    Men det jag köpte var
  • 2 par fotbollsskor
  • 1 par benskydd
  • 2 par ballerina (eller vad man ska kalla de)
  • 2 par tygskor
  • 1 iphoe skal
  • Zumba till Wii

Det var nog allt.
Nu måste jag göra om där alla mina skor och väker står, för det får typ inte plats något..
Lägger upp en bild på resultat sedan.

Ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0