BIO, dagen och morgondagen

HEEEEJ!
Kom nyss hem från bion, nyss och nyss kanske man inte ska säga men iallafall.
Var och såg Hungerspelen (säger jag rätt nu?) med 3 glada brudar och Dennis.
Bion var sketa bra och jag rekomenderar den starkt!
På tisdag ska jag se den igen med klassen, eftersom vi jobbat med boken och läst den.
Är taggad till max för att se den igen!
Hoppas innerligt att det kmr ut en "PART 2 of The hunger game", den kmr vara GRRRYYMMM!!
Även om den vid vissa fall hade lite, plötsligt scener, (Tack Melinda för att du klämde sönder min hand så du blev rädd)..
filmen var grym och rekomenderar den starkt!

Idag innan jag drog iväg på bion så har jag jobbat.
Riktigt kul faktiskt och it's good to be back!
Vi hann klart med allt, ungefär..
imorron är det fotbolls match med damerna, tror jag.
så det är väl bara att börja tagga till den.
Sedan så ska jag fixa lite grej mer skolan och gymnasiet.
Ni som är i min närhet vet vad jag menar då jag säger gymasiet...
Annars får ni väl ta reda på det...;)
Men nu ska jag iaf gå och kolla på ngn film eller  ngt sådant!
Gonatt på er alla och glöm inte dra fram tiden:)
XoXo L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0