Hej

Idag har jag varit ledig o trodde då att jag kunde få lite färg på mig men det sket sig. Istället har jag gjort öite jobb grejor o varit iväg nästan hela dagen. Åkte vid 11 o kom hem vid 17- tiden. Där rök min lediga dag. Denna månad har jag endast 11 dagars ledighet. Omg, vad jag jobbar. Inge sommarlov för min del. Men kul äre så. Så kul också att man åker på värsta förkylningen o har varit det i typ 2 veckor. Så där rök min springning o träning varje dag. Fy fan. Men imorron ska jag ut. Ville ut o springa imorse men tog en lång sovmorgon eftersom jag har jobbat fredag, lördag, söndag o sovit typ 12 timmar tsm de dagarna. Inge bra! Imorron blire jobb, ovanligt… just det, jag har kommit in på JV så flyttar till internat. Fy fan vad skönt o slippa vissa människor här! Längtar galet tills man börjar! 48 dagar kvar tills man flyttar o 49 dagar tills man börjar skola . Åh vad kul! Hunting here i come!
Så glad xoxo L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0