Hej hopp

Hej, har nyss legat ute o solat o dunkat musik. Hoppas ingen stördes av den (haha). Men nu försvann solen så, det sög ju. Min sista lediga dag denna vecka o solen går i moln. Fuck! Imorron börjar jag vid 14 tror jag så får dega lite i solstolen en stund. Veckorna bara flyger förbi o snart flyttar jag! Så himla exalterad, fint ord där.. Men ska blir grymt kul, nedräkning pågår. Ha ha.. Hela helgen blir det jobb, jobb och ännu mera jobb, men det är kul. Haha. Sitter även kattvakt o häst vakt så lite ridning (av hästar) ska hinnas med även. Grymt bra träning också. Min förskylning är bra men inte riktigt frisk än, så kan inte ta i då jag springer utan kör mkt powerwalk med spring. Vilket är kul, o skönt. Upp tidigt på morgonen o går ut o sen hem o duscha o kaffe sen "off to work" så skönt. Xoxo L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0