Min dag, verkligen min dag..

Kan väl ta och berätta hur min dag har varit..
Idag har jag jobbat, precis som jag gjort varje dag under påsk.
Men idag öppnade jag och allt ensam.
Riktigt kul måste jag säga..
Men iaf, dagen var väl inte precis på topp.
Började då jag skulle baka och råkade tappa brödet på golvet..
Sedan vid frukost så kastade jag yoggi på mig själv.
Man käkar frulle på jobbet så ja, kunde inte springa hem och byta om..
Sen rullade väl dagen på..
Sen vid miten av dagen typ, så klämde jag handen i rullbandet i kassan.
Kände att det var väldigt smart.
Nu är min hand blå, men dock inte hela utan mer vid tummen's handflata, eller hur man ska förklara det.
Tejp, har jag på och det hjälper ganska bra..
Några blodkärl i handen gick sönder och det gör ont och röra på tummen samt handen.
Men men, life goes on..
När vi skulle stänga iaf och skura golvet så råkade jag hälla skurvatten på mig..
Känner att denna dag verkligen var min.. eller..
Men nu är dagen snart över och jag får sussa í min säng..

Imorron så ska jag ta lite prover och lämna tillbaka mina jeans som gått sönder.
Mina underbara rosa jeans har gått sönder.
Vart så ledsen efrersom jag skulle ha dem då jag jobbade men eftersom dragkedjan gick sönder så vare inge roligt.
Men efter det så ska jag jobba..

Men nu ska jag digga lite musik mm.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
XoXO L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0