veckan, mer eller mindre

CHA,
It's friday!
Idag har man gått i skolan och även hunnit jobba.
Mkt man hinner på en dag och trött man blir.
Gick i skolan som vanligt och på NO:n hade vi en diskution om kärnkraftverk.
Då skulle man antingen vara mot eller för kraftverk.
OCh vad kan jag säga, när jag väl ger mig in i något så ger jag mig inte.
Och jag diskutionen var väl mella mig som var för, och Amanda som var emot.
Ja, vi gav oss inte riktigt. Haha, måste ha sett väldigt roligt ut då vi satt och argumenterade mot varandra hela tiden. Men aja, det var lite kul iaf.
Efterskolan gick jag direkt till jobbet då jag kom med bussen.
Skulle jobba en stund men en leverans vart försenad nga timmar och det vart även upp packing av varor.
Vi är ännu inte helt klara men aja, ingen av oss orkade längre.
Vi höll på tills klockan var halv sju eller ngt.
Shít vad jag är trött, mkt i skola också.

Jag vart btw, uttagen och göra Pisa testet.
Jag plus 4999 (blir inklusive mig 5000) elever i Sverigen skulle representera Sverige i en jämförelse.
Jämförelsen handlade om att man jämför skolan med 69 andra länder.
Testet handlade enbart om matte, no och läsförståels.
Vi satt instängda i aulan i 3 timmar och fick endast lämna aulan vid ett tillfälle.
Även om det var jobbigt och tråkigt så var det ändå en kul grej att ha fått gjort.

Inget annat mer kul har hänt..
Och just det, igår krockade jag och mamma när vi åkte till min fotbollsträning.
det var inte speciellt kul.
Jag klarade mig, men fick tillbaka mitt problem med revbena igen. Något som har varit borta i ett år eller ngt.
Det är verkligen inte kul. Bilen klarade sig med mindre skador.
Men däremot de vi krockade med dog direkt på plats. Vi krockade med ett v-svin.
Usch, det var inte speciellt kul, tack och lov att mamma kör en hög bil och inte en låg.
Range Rover är rätt bra iaf:P hahaa

Nu ska jag ta och varva ner och lägga mig och kolla på ngn film.
Imorron är det jobb igen som står på listan.
Måste upp tidigt men kul och få vara tillbaka.
Men nu får  ni ha det så gôtt
XoXo L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0