Hej

Nu sitter jag på mammas jobb o väntar på att hon ska köra mig till Lövet.
Idag är det camp Gröndal som hålls årligen för hoöstadiet. Rolig lagsport eller vad man ska säga..den är rolig o så är det sista året.
Snart är skolan slut men shit vad taggad man är för gymnasiet!! Längtar:)
Vädret är iaf fint så det blir en nice dag ute.
I fredags var jag på Tullgarn på Swedish fair game. Den mässan är vart annat år o är skitrolig. Jag åkte dit med båt vilket var hur skönt som helst o man tjänar 1 timme med att åka med båt. Kul o träffa massa folk o sen snacka med lärarna på cymnasiet där jag ska gå. Lite roligt var det då de har massa bilder på brorsan där för att han vann första sm i jakt lagtävlingen så, man är lite stolt! Men det roligaste var nog då man såg att de använde bilder på mig för att locka ungdommar att vilja gå på deras sommarläger. Det lägret gjorde mig ännu mer intresserad av att söka till skolan! Hur kul som helst hade man där. Men nog om det. Men nu ska jag snart dra så ha de!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0