Torsdag, igen

Nu är det torsdag igen och nu satt jag och tänkte..
Aja, vet att inte låten går så:P
Men det är torsdag och skolan är över.
Nu är det bara fredag kvar och sedan helg.
Åh, så skönt med helg.
Redan trött även fast vi var lediga hela förra veckan:P
Aja, inga läxor till imorron så jag passar på att sätta mig ner vid datan:D

Sofia sov är i måndags och vi kollade på Drag me to hell.
Den var faktiskt läskig och rolig.
Men skulle nog inte kolla på den ensam iaf:P
Sedan var det match i tisdags och den var ju jätterolig-.-
Aldrig frysigt så mycket och aldrig haft så tråkigt i mål.
Fick två bollar rullande på mig hela matchen.
Det jobbigaste var typ upppvärmningen och det var för att jag håller på att sluta med medicinen.
Så hjärtat är lite ovan..
Men hur som helst vi vann matchen med 7-0.
Bra, även fast jag inte hade något och göra.
Igår var jag med Angelica och hade jätteroligt.
Skrattar alltid då jag är med henne:D
Idag så är det träning och sedan hem och sova.
Skönt och få " springa" av sig lite:)

Just dä, jag fick mitt packet från H&M i måndags:)
Kanske lägger upp bilderna på det snart.
Occh igår köpte jag ett par rosa jeans som jag hade idag i skolan.
Det är superduper sköna och jag gillar dem as mkt:D
Förra veckan köpte jag ett par högklackade inneskor, som jag ska ha ngn gång:D
Älskar skor och väsker samt kläder:D
Nu ska jag nog äta lite och chilla innan träning.
Ni får ha det gôtt
XOXO L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0