Fredag, lördag

Igår var det fredag.
Haha, om det var ngn go person som undra..
Igår iallafall så gick jag i skolan. Mkt i skolan nu handlar om att man ska förbereda sig för NP.
Inte så värtst mkt ny agrejer so man lär sig men aja. Bättre de och så är det ju bara att få repetera och friska upp minnet igen.. Igår var det mycket på no:n eftersom vi har NP i fysik på onsdag.. Och jag är asnervös..
Ska plugga lite idag om det så att jag kan repetera allt.. Men iallafall, jag slutar kl 12.45 så jag är hemma vid kvarti två.. Riktigt skönt tycker jag för man är så trött på fredagar och så vill man bara hem..
Men hur som helst igår när jag kom hem gjorde jag äppelpaj. Mums!
Pelle kom också efter ett tag och tog en fika mm.. Så jag, pappa och Pelle drack kaffe och åt äppelpaj.
Och så hade ju pulver vaniljsåsen som man alltid har i skafferit, blivit slut.
Och man kan ju inte äta äppelpaj utan vaniljsås... Så jag gjorde egen vaniljsås och ja, den vart rikigt bra.
Så det var en liten "bakeftermiddag" igår.. Rikigt kul för jag älskar och baka men har inte så mycket tid och göra det under veckorn..
Funderat på att göra en nu också, bara för att jag kan:D haha

Idag är det melodifestivalen och final..
Aaah, undra vem som vinner.. Har inte direkt någon favo så.. Men kolla ska jag iallafall göra:D
Imorron har jag match:)
Men nu tror jag att jag ska gå ner och göra en äppelpaj.
Ha det gött
XoXO L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0