ÅH

HEEEJ!
Det är lördag, jippi!
Idag har jag redan hunnit med och spelat match i snöstorm, typ..
Väldigt kul men också väldigt kallt.
Vi mötte ett jag som spelar i div 3 och vi spelar i div 5.
Matchen var rätt tuff, eller om man kollar på mina ben så visar de hur matchen var.
Gjorde två glidtacklingar och andra gången så flög tjejen en bit.
Varsågod, gratis flygtur...
Det var kul men vart sparkad på knäskålen helt från ingenstans av motståndarna så jag kunde typ inte gå.
Usch, fy fan! Nu har jag as ont i höften och det gör skit ont!
Jävla skit också!
Men iaf, vi vann matchen med 2-1:) Vilket är väldigt bra.
Än så länge har vi inte förlorat någon match efter att vi kom hem från Åland.
Fan avd grymma ni är brudar!!

Nog om matchen idag, nu har jag slutat med min hjärtmedicin.
På måndag nästa vecka så har jag varit utan den i en vecka.
Fy fan vad jag mår dåligt utan den!
Vill ha den nu!
Jag blir så jävla förbanna på min doktor som aldrig kontaktar mig eller talar om för mig varför jag ska sluta med min medicin. Men bokstavligen, jag gör vad som hellst för att få äta den igen!
Mår piss utan den, har ingen energi längre typ, för att den måste användas för att hjärtat ska slå rätt.
Trött hela tiden och när jag väl har energi så försvinner den ganska snabbt.
Och hjärtklappning så fort man typ går 5 meter eller anstränger sig. Kul då man faktiskt anstränger sig as mycket och så när man är klar så snörrar allt..
Oh i  just love this-.-
(Många svordommar, men jag vet inte hur man ska uttrycka sig på ett fint sätt!)

Jag har iaf beställt en iphone, eller mamma har:P
De hade något jättebra erbjudande på Tele2 så vi tog det.
Nu är det bara och vänta på att den kommer!

Mkt i skolan denna vecka, men nu är det bara och bita ihop.
En vecka kvar sedan PÅSKLOV!!!
åh, vad jag längtar, även fast jag ska jobba hela påsken.
Men det är också kul.
Och så får man snart träffa mi kära bror!
Ska bli så grymt kul, saknar han som bara den!
De senaste veckorna med allt drama som hänt så har han varit den kille man suttit och prata länge med i telefon.
Åh, vad jag saknar han!
Men nu jävlar ska jag hålla mina tummar så att allt går enligt plan för då flyttar jag till hösten.
Ahhhhhaa, jag längtar!
Men nu ska jag hitta på ngt!
Ni få ha de
XoXo L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0