Tjena

Hej, nu sitter jag på tåget påväg in till Stockholm med Dannie.
Vi ska kolla lite balsaker och jag ska shoppa (haha)..
Kanske drar förbi och ser om vi ser the boys, men samtidigt verkar inte det så kul pga allt drama som är där. Inget kommer bli som i somras då vi kunde gå med dem och alla var lugna mm. Det var dagar de, känns konstigt att det inte kmr bli detsamma längre! Hade varit kul o liksom om alla tog det lugnt så att man hade kunnat prata med dem och de hade kunnat fått andas.. Aja, känns om att vissa inte visar respekt för dem och så. Skrika utanför deras studio och allt då de jobbar.. Man förstår hur det är och försöka arbeta när man blir störd av skrikande fans. I somras då vi var där och stod utan för studion var det ingen som skrek utan alla var lugna. Saknar det!! Aja, killarna har fått fans och man är glad för deras skull!! Får se om man orkar palla sig dit, eller om det blir pannkaka sv allt.. Ikväll eller eftermiddag är det firing av min födelsedag så måste vara hemma innan det. Men nu ska jag vara social med Dannie så ha det gött!! XoXo L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0