Ciao

Ciao,
idag har jag varit med Fia, eftersom hon sov över här:)
Riktigt trevligt faktiskt.
Gjorde frukost åt henne och åt mig, vad snäll man kan vara då.
Haha, hade värdens lust på att göra frukost så hon fick det också då.
Det vart kanske inte världens största frukost men det räckte gott och väl till oss båda.
Det jag lagade var omelett, chockladplättar, smootie (hur nu det stavas). Det var typ det jag lagade och så hade vi ju frukt till samt att jag gjorde egen sirap.
Riktigt nice frukost, enligt mig och en bra start på sportlovet.

Efter Fia hade gått så skulle en annan person komma, men den fick hinder..
Orkar inte gå in på detaljer direkt.
Men jag drog iallafall hem till Angelica och tog en fika.
Sedan åkte vi in till "staden" och åt lunch tillsammans samt träffade Hanna.
Rikigt roligt faklist även om det hände en lite sak på vägen hem..
Hahaha, roligaste eftermiddagen iallafall.
Går nog inte så bra att snacka med mig i mobilen när vi båda sitter och asgarvar åt saker och ting..
Men så är det och kul måste man ju kunna ha.

Imorron blir det väl lunch med Angelica och Hanna..
Om planerna går som de ska..
Men man vet ju aldrig  vad som kan dyka upp.

Nu blir det väl att försöka få kontakt med världens bästa.
Få se hur det går.
2 you, my love!


Ni får ha det så gôtt

XoXo L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0