:)

Hej hopp!
Nu är det äntligen  sportlov.
Är så enormt trött efter allt pluggande och skola samt gud vet vad..
Men nu ska det bli skönt att ta det lugnt i en vecka o "ladda om".
När man kommer tillbaka är det nationella prov som gäller och inlämning.
Har en inlämning tills på måndag efter skolan samt en engelska "story".
Aja, får ta mig tid under lovet och göra det.

Igår hade jag målvaktsträning utomhus.
Riktigt skönt att börja med utomhusträning.
Och målvaktsträning ska ví inte tala om.
Det var kul men jobbigt.
Idag har jag träningsvärk men det är bara kul.
Lika bra att få det nu för då vet man ju iallafall att tränigen tar på en.
Jag tycker att om inte man känner något efter så har det inte tagit något på kroppen.
Det är skönt med träningsvärk för då vet man också att det ger resultat.
Imorgon är det fotbollsmatch.
Jag måste upp vid 05.00 eftersom det är samling kl 06.30.
Men nu ska jag gå och göra mig iordning för att sova.

(Bild på mig från förra året)
Ha det bra och godnatt:)
XoXo L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0