Hey

Hej=)
Asså jag och mitt "braiga" bloggande..
Detta var varför jag tog bort mina andra bloggar..
Men somsagt jag ska försöka bli bättre:)

Denna vecka, även fast inte veckan inte är slut så.
Har varit sjuk och hemma från skolan nästan hela veckan.
P.g.a att jag var förkyld, hade feber och hade så j**la ont i halsen.
Men igår så orkade jag iallafall upp o gå till skolan.
Man missar mycket i skolan då man är hemma.
Vart frisk iallafall så jag kunde gå i skolan igår.
Har ingen lång skoldag på fredagar, slutar vid 12.45 så då passade det bra att gå.
Så jag gick i skolan i måndags oxå, för då var det SO prov i Hinduism och Buddhism.
Så jag var hemma tisdag-torsdag, skönt men otroligt jobbigt.

Nu är det iallafall helg och jag e frisk, typ..
Det är fint väder så man kanske går på en promenad eller ngt i det fina vädret.
Ni får ha det så bra.
XoXo L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0