Lördag

Är lite väl trött just nu.
Känns som om ögonan snart åker ihop och jag somnar..
Har vart uppe sedan 5 imorse.
Och ja, det är lördag.
Kände verkligen att det var jättekul och gå upp vid den tiden, speciellt när man inte kunde sova inatt heller..
aja, matchen gick iallafall bra, vi vann med 4-3 så det var ganska skönt.
Men nu är jag trött och har ont.
Vart sparkad precis över knölen på foten, precis där det inte finns något skydd.
Ont gjorde det iaf, hon hade typ doppar som var vassa.
Men så är det ibland, eller typ alla matcher.
Men vaden typ och benet har svullnat upp som 17.
Hoppas iaf på att der blir bättre imorron.
Men nu ska jag ta det lugnt och kolla på tv eller ngt..
Sedan ska jag väl städ, vilket alltid är lika kul..
Men det blir snyggt efter och det är ju huvudsaken.
Ha det gött!
XoXo L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L

RSS 2.0